mandag 10. oktober 2011

NYTT forum for alle scrappeglade jenter(og evt gutter)

Ja, så var dagen kommet, når Lines lille hemmelighet sprakk :)

Min kjære søte venninne Line har bært på en liten hemmelighet over en stund, og har vært svært så hemmelighetsfull også !!! Men nå har det begynt å komme sneakpeeks ;)

frøkna er rett og slett med å starte ett helt nytt forum for sånne gale kvinnfolk som bruker tusenvis av kr, (og timer) på å lage super flotte sider, kort eller annet moro man kan finne på med en så fantastisk hobby...!


Jeg gleder meg selvfølgelig til å følge med videre! De lover at det skal bli fler og fler lekkasjer i dagene som kommer mot den offisielle åpningen! Og denne frøkna (som tross alt i all hovedsak kommer til å være hjemme frem til 1 november) skal følge godt med! :) GLEDER meg som nevnt her!



Scrappeland kan du besøke her


2 kommentarer:

  1. Takk, snuppa :)

    Så flott at du vil følge med oss til Scrappeland - jeg håper du finner deg godt til rette der. Og snart vil det åpnes for å titte litt mer ;)

    Jeg gleder meg sååååå masse til å sette i gang, og til å skravle og bli kjent med alle som har kommet til oss. Vi er jo en god gjeng allerede :D

    Ha en fortsatt fin dag, vennen!
    Klem fra Line

    SvarSlett
  2. Sier takk jeg også - for en så flott omtale :D

    Gleder meg til å vise deg resten - og til å bli bedre kjent med deg :)

    SvarSlett