tirsdag 17. januar 2012

Ny Buzzadorkampanje.

For kort tid siden fikk jeg endelig en ny invitasjon til å delta i en buzzadorkampanje. Det var veldig lenge siden sist nå... :)

Jeg har skrevet litt om buzzador tidligere på bloggen, men kort fortalt går å være buzzador ut på at du deltar i kampanjer, hvor du får teste ut produkter, og at du skal fortelle vennene dine om produktet etterpå. Såkallt "buzzing"

Mer om buzzador kan du lese her på

BUZZADOR sine sider.



Denne gangen handler kampanjen om å teste ut en fuktighetskrem, kallt Carbaderm. Kremen selges på Apotek, og skal være spesiellt god for veldig tørr til atopisk hud.  Første tanken min da jeg leste om kampanjen var jo at denne måtte passe meg og min hud perfekt (desverre)

For øyeblikket så er hendene mine ett lite kapittel for seg selv. Å være gravid, eller at det er vinter hjelper ikke akkurat saken noe særlig. Tørr hud, og sprekkdannelse er fasiten her om dagen.







Emilie har i tillegg ekstremt problemer med atopisk eksem, så om denne kremen fungerer slik den lover, så blir det å prøve den ut på henne etterhvert også :) 

Første inntrykket av kremen er iallefall bra sålangt. Har smurt hendene med den i ett par dager nå, og den trekker fort inn, blir ikke liggende utenpå huden som ett slikt ekkelt fettlag. Hendene føles myke og gode, det holder ikke hele dagen, men så er hendene mine noe helt vanvittig tørre for øyeblikket, så det kan jeg vel kanskje heller ikke forvente sånn "over natten"

Carbaderm har egne facebook sider, der går det ann å lese mer om denne kremen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar