lørdag 2. juli 2011

Lenge siden sist... Og jeg Buzzer igjen... :)

Joda, jeg har ikke helt funnet ånden til å blogge siden vi har flyttet, mangler fortsatt bilder av nye huset, men ting går sakte men sikkert fremover her, og Henning er kjempe flink og bygger terrasse om dagen. Snart har vi en etterlengtet plass å op pholde oss ute. Oliver skal få sandkasse i hagen også, og  da er det en liten gutt som går en fantastisk sommer i møte. Tross alt,... Sandkassa er jo hans andre hjem?


 Siden sist har jeg også vært så heldig å bli valgt ut til å delta i to nye kampanjer hvor vi har fått teste smoothier fra Nestle, og den nye joggolino :) Needless too say, så har alt fallt i smak hos mini matvraket her i gården. Han blir helt vill når han ser smoothie, spreller og gviiiner frem til han har fått drikka si, (enten selve kartongen med sugerør eller om jeg heller det over i flaske, sistnevnte blir fortsatt MYE mindre søl!!)  Disse kampanjene kom beleilig sett i forhold til ettårsdagen til Oliver, og siden disse små søte jo er ALTFOR små til å få brus i bursdag, så ble annledningen suveren til å la de smake Smoothie alle som en. Og både små jenter, gutter og ikke minst mammaene syntes at dette smakte nokså fortreffelig.  Her i gården er den grønne med ananas, mango og banan er den ultimate ener, og jevnt over var vi vel i grunn alle enige om det.


 Den nye joggolinoen var også en positiv overraskelse. Fra tidligere så hadde vi forsøkt den med jordbær... Jeg har for vane at jeg iallefall skal ha smakt på alt Oliver spiser, og det gjelder da spesiellt frukten  :p (sikkert mye fordi det faktisk smaker godt) Men akkurat Jogolinoen ble aldri noen favoritt for hverken Oliver eller meg selv. Denne nye smaken derimot var MEGET god... :) Den smakte friskt og godt, og hadde ikke den ubehagelige ettersmaken jeg syntes jordbær hadde. Oliver som jo er matvrak som nevnt, Elsket den! Eneste problemet er jo at om jeg skal gi han mat, er ett utrolig ork! Han skal helst spise selv, noe han jo selvfølgelig bør oppmuntres til... men det er da som pokker å det skal grise da!!!? Bordet vårt ser aldri ut etter at han har spist.... Men men... det viktigste er nå at han får mat.

Stelleveska mi har i løpet av de siste ukene vært godt opplagret med både jogolino og smoothie, og begge deler har kommet til unsetning når vi har vært borte hjemmefra. Fantastisk å ha noe lett tilgjengelig når lillegutt blir gretten fordi han er sulten eller tørst. Så dette kommer jeg til å fortsette med å ha der jeg. Like greit...  :) Så er mini fornøyd også.



Sliter litt med å laste opp bilder her om dagen... Opplastingslinja på det nye bredbåndet er så treeeg... :(  Har lyst på bedre linje, men det spørs vel om det er så enkelt å få tak i her i Kodal, men siden alt annet her er så bra, så får jeg vel være fornøyd likevel :)

Over og ut for denne gang, satser på å komme tilbake om ikke for lenge med ett nytt innlegg med nye kakebake bilder iallefall :) Skjer mye i tiden fremover også...

-Tonje-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar