lørdag 27. august 2011

Mer scrapping på gang... :D

Å jadda... satt her i kveldens mulm og mørke, og kom over den søte skissa som Thats Just So Cute har lagt ut... :) 


Likte den svært så godt, og da kom plutselig lysten til å springe opp på rommet mitt veldig plutselig :)  Visste allerede før jeg kom opp sånn nogenlunde hvilke bilder og hva jeg skulle bruke til denne :) 

Lysten til å rydde dette berømte rommet fant jeg derimot ikke på veien, men de sier jo at kreative hjerner må ha det rotete... Jeg må være ekstremt kreativ...

I forhold til min løsning på denne oppgaven, så har den ikke vært spesiellt kreativ i forhold til å gå utenfor boksen, for alt passet liksom så perfekt å gjøre akkurat slik skissen var :)

Her er min løsning  :)

LYKKEN ER MIN HELT EGEN IIS...

Ikke så mye stæsj denne gangen...

Hvit bazzil
Mønsterark fra ukjent... (noe fra mine tidligere dager, jeg ikke har oversikt over)
Mist farge Starfish.
Prima summer carnation
prima blomst og blader i høyre hjørne
Bokstaver fra Nille og Panduro
Bak bildet er en plast greie som prima blomster står på :)
Og som vanlig... Dymo.. :)

Desverre har vi da flyttet utenfor fiberallfarvei... etter å ha hatt fiber nett i over tre år, er det nå forfærdelig å bo med så dårlig opplastingshastighet, og jeg ooorker ikke å sitte å vente på opplastingen av bilder i timesvis... blir derfor dårlig med detaljbilder denne gangen... Kanskje en gang når tålmodigheten finner meg???


5 kommentarer:

  1. Det er så morsomt når man kommer over en utfordring og bare vet hva man skal scrappe :) Og jeg synes at det er så morsomt at det var vår skisse som var den utfordringen. Og ingen tvil om at skissen er som skapt til din LO. Herlig og sjarmerende scrappet og ikke minst bildene. Så koselig med den tegna ramma rundt journalingen :)
    Tusen takk for at du scrapper med oss.

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  2. Nydelig LO i herlige farger. Flott løsning på skissen synes jeg:)

    Takk for ditt bidrag til TJSC

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  3. så herlig at du ble inspirert av skissen vår til å lage denne flotte LOen.
    likte godt den greina, jeg har problemer med å bruke sånne, men du klarte det supert.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  4. Er veldig kjekt å høre at utfordringene våre inspirerer:-) dette ble en utrolig skjønn LO i fjotte farger. Takk for ditt bidrag

    SvarSlett
  5. Koselig å høre at du likte skissa vår! (psssst..det er jeg som har laget den og føler meg ikke så dreven på det ennå.Derfor veldig hyggelig å høre at noen liker den.)

    En nydelig Lo ble det. Blomsterranken passet perfekt.
    Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett