fredag 19. august 2011

Scrappinglysten har begynt å komme tilbake... :D

Etter en lang tørke med innflytting i det nye huset og rett og slett uvilje til å ville rydde hobbyrommet mitt, så har jeg nå endelig kommet så vidt i gang igjen... :) Ordentlig deilig...

Denne LOen laget jeg som mitt svar på Ruffa sitt Online kurs på CasaKreativ 

Jeg har ikke vært kjent for å være den som bruker mye farger når jeg scrapper, og iallefall ikke på langt nær så¨mye som her... men jaggu var det morsomt, og gav mersmak... så Dette skal det bli mer a etterhvert...

Laget en liten en idag også...

Ikke fullt så mye farger på denne, men har brukt endel tid på å lage swirlen selv, har også malt chipboard bokstavene  med akrylmaling, og så penslet over med liquid pearls etterpå... i virkeligheten ble det en ganske tøff effekt,... Jeg sliter litt med dårlig belysning her hjemme (tydeligvis)  og derfor  er det vanskelig å ta gode bilder av LOene mine!  (evt så kan det sies så lett som trenger mer trening)

Har blitt endel baking i det siste også... Var på cupcake kurs med søstern min i regi av Manuela fra Passion4baking i tønsberg forrige fredag... Lærte noen nye måter å pynte cupcakes på og hvordan man skal lage noen av de frostingene hun bruker å lage. Fikk også tips om hvor man får tak i ditt og datt til en litt annen penge enn den man får i matbutikken ;) Så det skal absolutt testes!

-Tonje-.

3 kommentarer:

  1. Der kom den jo :) Så glad jeg ble nå!! Jeg håper vi får se flere scrapperier fra deg fremover ja. Kjempekul Ruffa LO. Farger er jo så gøy, og jeg synes du mestrer det med glans. Det ble jo en spotlight av den også jo ;)
    Tusen takk for at du scrapper med oss :)

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  2. to flotte LOer her, og fargeutfordringen ble jo bare superkul.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  3. Se på denne artige løsningen da - artig fargeklatt dette og kos at det ga mersmak - bare vent skal du se for det lukker opp mange dører nemlig.

    Kos at du ble med ♥

    SvarSlett