mandag 24. januar 2011

Den siste ukas håndarbeid :)

Siste uka har jeg fått gjort litt her... Har fått laget to kort, og strikket en blåfjell lue til lillemann... (jaja, jeg vet at strikking er litt fy fy... men jeg kan jo ikke klare å sitte stille hele tiden heller da!!! )


Brettekort til Linemor... :) Vi hadde en superkoselig "baby shower" for henne på fredag
og jeg ble satt på oppgaven med å lage kort, og ikke minst pavlova bunnn (kake)

Så hadde min kjære far bursdag på lørdag, og fikk dette kortet (også brettekort) på søndag.
Gaven i år var ett lite bidrag og en reservasjon på Brygga 11. Restauranten til Geir Skeie på brygga.

Blåfjelllua til gutten min... her før den er tovet

Det ferdig tovede resultatet... Lurer på å ta den en gang til i vaskemaskina... må se ann til den har tørka i morra :) Str 1-2 år... tror jeg... for oppskriften var bare til 3-4 så den modifiserte jeg ned selv... :) syntes iallefall selv at resultatet ikke er så halville :)

Neste prosjekt nå blir monsterbukse til lillegutt... super spent på om jeg får det til... men må ta det litt rolig, armen har begynt å krangle på høyt plan igjen... :p Men legen idag sa jeg kunne gjøre som normalt, og begynne i jobb igjen om snaue måneden! så da gjør jeg også nettopp det:p

Ellers så blir det tilbake til treningsstudioet i morra! No more mercy!


1 kommentar:

  1. Og det kortet er sååååå fint :P Takk for en koselig baby shower på fredag - jeg kosa meg masse! Også blei jeg jo veldig overrasket og glad - tenk å ha sååå gode venner da :D

    Flott lue du har strikka :) Flink du! Jeg har en slik monsterbukse til lillegull...de er kule altså! Ikke jeg som har strikka da... er ikke SÅ god ennå :P hehe

    SvarSlett