torsdag 6. januar 2011

Jippi...

Først og fremst Godt nytt år til alle jeg kjenner...

Og så en liten jubel fra min side. Jula starta dritt i fht huset, Vi var møkk sure og grinete, og følte oss max utelatt av prosessen med å bygge vårt hus. Samtidig så følte vi at det ble forventet fantastisk mye av oss sett i fht at vi må måke etc, Så alt eskalerte til at jeg en søvnløs natt satt å skrev en gretten sur mail til bygglederen. I den uttrykket jeg sympati med mennesker som melder seg på programmer som sinnasnekkern etc, fordi sånne prosesser er ødeleggende for forholdet! 

Så fikk jeg svar på mandag :) Og han la seg langflat... De har vært altfor dårlige til å kommunisere... Så heretter skal det bli bedre :) Jeg etterlyste også en fremdriftsplan... Sånn at vi har noe å gå etter.. Og ut i fra hva de skriver nå, så sier han at han heller vil være litt pessimistisk enn noe annet nå. De har store utfordringer med været etc. Men det går fremover. De skal starte med isolering inne i uke 5,  og  deretter så skal det gå slag i slag,. det er forventet at vi kan komme inn med egen innsats i uke 11-13, og med endelig overtagelse i uke  15 - 19 en gang... så en eller annen gang rundt bursdagen min så får vi hus!!!  Jippi, bedre bursdagsgave kan man vel ikke få?? Så har man vel i grunn nok å henge fingerne i, sånn i mellomtiden så må vi jo få ferdig småpirket i leiligheten her... Nok å gjøre bare det, og så skal den vel ut til salgs sånn i slutten av februar, begynnelsen av mars engang... Blir spennende dette altså... Kjenner at jeg tror tiden kommer til å gå fort frem til mai nå, med jobb start i neste mnd, og ikke minst barnehagestarten i mai etc. 

Jeg bare gleder meg noe så hinsides forbi en hver fantasi til å flytte!!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar