søndag 16. januar 2011

En særdeles innholdsrik helg!

Først og fremst HURRA!!! Vi har endelig fått tett tak på huset vårt... noe som betyr at vi SLIPPER å måke 2 etasje...  :) 3*3 Hurra for det... Gubben har nettopp vært oppe og sett, og taket er tett, noe som jo i grunn betyr at vi antagelig ikke har snekkere før de er ferdige utvendig i nr 4 :) Men men, i følge fremdriftsplanen vår, så begynner de med innvendig isolering i uke 5, så altså om 2 uker! Blir spennende å se om det holder... :)


Og ellers så har jeg vært borte fra min kjære lille Oliver i fler timer enn noen sinne denne helga... Ispedd litt Oliver kos og amming innimellom. Vi har hatt ett koselig scrappetreff på Krokemoa, Og en gjeng med jenter har vi vært som har kosa oss med skravling om alt mellom himmel og jord, og vi har fått laget våre LOer... Jeg klarte å ta meg gjennom 12 LOer på tiden fra 11 til 00 i går, og fra 10 til 17 idag... :) Takk til Gjengen som var med å gjorde denne helga fantastisk... 

må vel dele produksjonen med dere... en LO utelater jeg, da det på den er bilder av barn som ikke ønskes lagt ut på internett :) Og det respekterer jeg...  :)

Min kjære Emilie med sin nye kusine :)
I en handlevogn fra Ikea. sitter emilie og blir lesset ned...
Blikket er altsigende....


Oliver som får grøt for første gang... Siden har han vært ett lite matvrak... 


Mine to søte små furtefjes...


En koselig høsttur i Bugårdsparken... her må jeg forandre med dymoen, for jeg har etter de siste dagers hendelser blitt hengt opp i at alt omhandler badeparken... og skrevet feil!!! (ærre mulig??)



Når to pepperkakebakere baker pepperkaker...

Hos fotografen... 


Dagen idag startet med å klippe ut mønsterark til å være på denne dobble LOen, med den første jula til Oliver... :) Klippe prosessen der tok bare 2 timer...!  


Mammas lille nissegutt...
Denne LOen var jeg veeeldig fornøyd med, desverre fant bloggen ut at den skulle snus... jeg var ikke helt enig, men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal få snudd den tilbake heller :(


Ellers så er jeg i det nokså kreative hjørnet om dagen, og kom over en grei oppskrift på heklede babyvotter... har til nå produsert noen sånne også... :)

Søte ikke sant??? 

Ble noen fler LOer som ikke ble lagt ut her nå da... siden bloggen ikke samarbeider helt... men ett lite blikk på hva jeg har fått gjort over helgen er det jo... :) Gleder meg allerede til neste gang!

2 kommentarer:

  1. Du har fått laget såååå masse, Tonje! Jeg er imponert over effektiviteten altså! Skjønner at vi andre skravla for mye :P Eller så er du bare bedre til å scrappe og skravle samtidig enn hva jeg er...hehe. Men nå har jeg akkurat sittet å fullført den siste LOen min fra treffet - så nå har jeg 6 nye sider da :D Er ikke så galt det :)

    Gratulerer med tett tak - det hørtes deilig ut :D

    Takk for et supert treff :D Klem

    SvarSlett
  2. Hehe joda... takk for det... Multitasking blir du nok sikkert bedre på når lillegullet kommer skal du se... :) Også har jeg jo alltid hatt munndiarre også da, så har vel kanskje noe med at jeg er flink til å skravle og gjøre masse samtidig fra før av?

    Og du har jo fått gjort masse du og da snuppa... det er jo fantastisk å orke å holde ut i så mange timer når du er gravid! Husker hvor skutt jeg selv var... :( Så creds til deg for det!!!

    Og jo takk... tett tak har vi lengtet etter lenge nå...

    Takk for ei fantastisk helg ja!!! Absolutt klar for gjenntagelse! ASAP

    SvarSlett