mandag 7. mai 2012

Nabons duppeditt kurs

Helga 20-22 april var det vårens vakreste eventyr for min del...

CASA treff i Tønsberg :) Altså en hel helg viet til en av de mange hobbyene jeg har... Scrapping

Denne gangen måtte jeg ha med meg det ferske scrappeobjektet,  så valget ble å ikke melde meg på noen kurs. Når jeg så de fantastiske kreasjonene som folk kom tilbake med fra kurs, så ble jeg jo bare SÅÅÅ missunnelig da, så når sjansen til å kjøpe kittet til duppeditt kurset bøy seg, var jeg ikke vanskelig å be.

Så har jeg ventet en liten stund på at videoen skulle komme ut, og endelig kom den :)
I går ble altså dagen hvor jeg bega meg ut på duppedittene, og det ble noen timer det, til ett i natt hadde jeg plutselig sittet, noe jeg skulle angre på  i ettertid. Resultatet ble likevel så herlig at det ikke betyr noe (bare jeg får tatt igjen litt søvn)


Jeg Elsker både bildet, og LOen... Bildet er fra nyfødtfotograferingen hos Linda Gabrielli.  Og LOen er da altså laget med kittet fra Papirdesign, og ut fra kurset til Nabon som man kan finne her

Detaljer: 


Som sagt, jeg elsket kurset, jeg elsket at jeg fikk muligheten til å få det med meg, selvom jeg ikke hadde muligheten, og jeg simpelthen elsker Loen... Takk Lene, må prøve meg på mer i denne stilen videre...  :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar