mandag 7. mai 2012

Ett lite stykke hverdags lykke.

Lørdag var jeg på jentekveld/babyshower for Gro. Og til denne bakte jeg rundstykker, halvgrove med hvitløk og rosmarin. Resultatet av disse rundstykkene var så fantastisk, at jeg måtte brake til og lage fler idag...


 De er fantastisk luftige, smaker herlig og er rett og slett nydelige.

Vi har alle klart å spise litt for mange av de idag, så det er ikke mange igjen allerede, og idag ble det 21 stk :p

oppskriften finnes på Passion4baking  sin side, eneste jeg har gjort er å blande melet 50:50 fint, og fint sammalt mel.

Og med en liten søt sønn som sover mellom slaga, så får mor tid til å bake innimellom og... Og for meg er det ett lite stykke av nettopp, hverdags lykke :)

Så da krysser jeg fingre for at han er like eksemplarisk i morra, da det står kake på bake agendaen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar