fredag 4. mai 2012

Bursdagskort til en prinsesse

Vel, verdens søteste lille kusine har blitt 7 år...
Og siden jeg vet hun ikke leser bloggen min ennå, så legger jeg ut bilde av bursdagskortet hennes FØR hun får det på søndag... :)

I den evige jakten på inpirasjon til kort, så ramla jeg innom scrap'a'long sin blogg, og Stine hadde der lagt ut ett TRI shutter kort, og jeg fallt for dette, og måtte bare prøve om det kunne brukes. Når jeg så på teutorialen hun hadde brukt fant jeg så denne i stedet, med hel forside. Og Tanken ble fra ide til virkelighet. Mens Markus og Henning lå nede og sov i stua, så hadde jeg plutselig litt tid for meg selv til å sitte på rommet mitt og kose meg :)

resultatet ble slik som dette :





Så til en litt morsom bit av historien til dette kortet. Når jeg så hadde brukt sida som mellomstasjon til å finne inspirasjon, så gikk jeg tilbake, og fant ut at nettopp denne siste utfordringen handlet om å bruke teutorial, og skulle ha tema bursdag. Vel hva passer vel bedre enn nettopp det da? 


 Deltar derfor med dette i Scrap'a'long sin utfordring #16 med dette søte prinsessekortet

Skal kanskje nevnes at det jeg lager minst av, er kort. Så når jeg får rota meg til det skal jeg legge ut endel mer som har blitt laget over den siste tiden. For arbeidsledig er jeg IKKE selvom jeg er i permisjon!! :)  





3 kommentarer:

  1. Så søtt og herlig prinsessekort.
    Takk for at du scrapper med oss hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Så herlig prinsessekort! Flott at vi kunne gi deg litt inspirasjon på veien! Og jeg ble veldig inspirert til å prøve meg på den versjonen av tri-shutter-card som du har laget her!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  3. kjempeflott kort!! skikkelig søtt med alle prinsessene :)

    Tusen takk for bidrag til Scrap´a´long :)

    klem Lise

    SvarSlett