onsdag 2. februar 2011

Hurra for Gubben...


Henning blir gammal i morra... :D (så nå er han ett helt år eldre enn meg i hele to og en halv måned) 

I den annledningen så måtte man jo til å bake litt da :)  Først laget jeg snickers kake som han skal ha med på jobben... Og deretter måtte jeg til å lage noen nye muffins... Alltid moro å lage muffins.

Denne gangen ble det White CupCakes. Oppskriften kan man finne på http://www.detsoteliv.no/
Med Vanilje frosting.
Selve muffinsene ble saftige og gode. Litt tradisjonell muffins smak etter min mening. :) Med frostingen ble de kjempegode, eneste er at de er fryktelig mektige... Men like greit det da, siden det sikkert er en kaloribombe uten sammenligning... Godt var det nå uansett...

bilder av mesterverkene følger :



Og ellers... Så går det endelig fremover!!! Dvs. Oliver klarte å komme seg fremover idag. Siden forrige fredag har han til stadig øvd hardt på å  stå på alle 4. Og idag gikk det endelig fremover... :) Jeg hadde en stk meget stolt gutt da ja... :) Tror det blir å stå over åle stadiet her,... Akkurat som storesøstra går han nok rett på krabbingen. Ellers så syntes han nok ennå det morsomste er å gå bakover, for det klarer han, og det VELDIG fort!!!! men den 2 feb kommer til å stå som dagen han krabbet for første gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar