onsdag 23. februar 2011

Og når man er i farta og snakker om gamle boliger... :)

Jeg sitter og holder litt "oversikt" over hvor mange folk som er inne å snoker på annonsen  med leiligheten min, for øyeblikket så ligger den svært godt ann... Men jeg fant en annen morsom greie på finn... Jeg kan se hva andre leiligheter og  hus i området har blitt solgt for de siste 12 mnd. Og der tryner jeg også over den gamle leiligheten min :D Den ble veldig fin når jeg bodde der, syntes iallefall jeg... Når jeg flyttet inn der den gangen så var veggene typisk 1990 i farger, mørkegrønt, og burgunder var INN... soverommet mitt var innrøkt og guuult i taket, det var flotte taklamper på begge soverommene, og på kjøkkenet... (sånne type 70 og 80 talls som henger fra taket) i det fulle og hele bar leiligheten preg av den forrige beboeren, som forlot Olympiaveien til fordel for Nygård Sykehjem, skal nevnes. :) Under min regjerings tid i Olympiaveien som varte fra 2004 til 2008 så pusset jeg opp ALT, men så tjente jeg vel det som kan kalles godt på den også... den var den gangen ett røverkjøp... svimlende 740 000 gav jeg for den, og jeg solgte den for 1 250 000 så fortjenesten var grei,... selvom jeg jo hadde brukt noen kr på å pusse den opp også må vite.  Kjøkkenet gikk fra gammelt og orginalt med skrå skaper, til praktisk og IKEA... Badet fikk også en oppgradering, (da og ikke før helt mot slutten av min tid)  Og ble LEKKERT:...! men etter jeg hadde gjort det, så fikk jeg det for meg at jeg ville flytte... så ja... da gjorde jeg det da... til nok ett oppussings prosjekt.... Gudene måtte vite hva det er med meg... :p men men... Nå flytter jeg jo inn i helt nytt... så hva skal liksom jeg finne på nå da?  Og det er tydelig at når jeg er ferdig å pusse opp i noe, DA finner jeg det for godt å flytte igjen, for det er jo det som har skjedd denne gangen også... :) Vi ble ferdige forrige uke her... I Olympiaveien så var jeg ferdig dagen før fotografen kom for å ta bilder...

Jaja, hjernen min finner vel på no etterhvert tenker jeg... :P skal bli ganske deilig å få alt nytt også... Ikke skrusikringer som selvfølgelig må ryke når kalkuna står inne på nyttårsaften og sånt... DET blir deilig det! 

Uansett... Link til den forrige herligheten ligger her... Ingenting annet enn det ene soverommet (barnerommet den gang og nå)  er forandret siden jeg flytta... (ikke engang fargene)  Barnerommet hadde malte prikker... og de er borte nå... men det er kanskje ikke så rart siden det tross alt også var malt prinsesse Emilie på veggen der den gangen :p 

Stjal ett bilde fra annonsen der... dette er det gamle kjøkkenet mitt... resten kan dere se på denne linken...

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?reference=0/214/911/40_1549197451.jpg&finnkode=21491140

Moro å se igjen altså... Den ble da solgt igjen for nesten ett år siden :)  Og det nærmer seg jo straks tre år siden jeg flyttet derfra...(april)  Minner ... :)

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ jeg husker når du ikke hadde badet ferdig, uten dør osv :) Det ble jo kjempefint tilslutt!!! :)

    SvarSlett
  2. Oi så moro! =)
    Veldig fin leilighet altså. =)

    Du har forresten fått en award i bloggen min. =)

    SvarSlett