tirsdag 22. februar 2011

Så var det dags....

 Leiligheten kom ut til salgs idag...  Blir spennende å se hvordan det går med salget, jeg har sommerfugler i magen i forhold til pris og ikke minst i forhold til hvor fort dette kan gå... Mediene er jo ute å hauser opp stemningen, det er selgers marked, og det er rekkehus og tomannsboliger det er manko på... Når leil. min ble lagt ut så var det 3 rekkehus (hvorav to av de var til oppføring, så altså ikke noe faktisk hus ennå, som igjen levner mitt til å bli det eneste) og 8 tomannsboliger. Med andre ord, så bør forholdene ligge tilrette til både å få prisantydning (og jeg drømmer selvfølgelig om mer) OG at den går fort.

For å gi folk ett lite inntrykk av hvor mye som er gjort her siden jeg flyttet inn tenkte jeg å legge inn bilder av før etter... dette blir morsomt skal dere se...







 Stue Før...


Stue etter...
Kjøkken Før...                                                         Etter ...




Gangen før...


Gangen etter...

Største soverommet før...



Storesoverommet nå...



Gjesterommet den gangen



Og nå...



Badet før...

Badet nå... Gjort litt ...



Toalettet før...

Og etter...



Kjellerstua



Emilie sitt rom før og nå...

Litt fler bilder fra nå...





Jupp jeg har blitt ganske så fornøyd, borte er det flotte kjøkkenet anno 1984, og den fantastiske baderomsinnredningen som opprinnelig hadde vært bare en vask, men da med ett skap trøkkt oppunder.
Det fantastiske brystpanelet som skjulte brudd på brannsikkereten til begge naboene har også måttet bøte med "livet" mens jeg har regjert Nygårdsveien 74E. Veggene har måttet tåle å bli malt mens jeg har bodd her, Soverommet vårt hadde jo aldri så mye som luktet ett lite gram med maling engang før jeg kom. Og jaggu kunne den veggen spise maling... Drøye 16 liter maling gikk med for å male de veggene. Mange gode minner har jeg hatt her... Men tiden er inne for å overlate herligheten til en annen familie som kan lage sine egene minner her... Og akkurat nå kjennes det helt greit... For det betyr bare at Jordbærveien er nærmere... :)

Natti natt til alle der ute, nå skal mor her i hus i seng, og gjøre seg mentalt forberedt på en arbeidsdag i morgen,... for første gang på drøyt halvannet år...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar