tirsdag 23. november 2010

En helt vanlig Tirsdag.

Grøss og Gru, tar meg tid til å skrive litt ned her mens jentungen holder lillebror med selskap på gulvet

Å lugge storesøster er en stor hit, og det skjer stort sett hver gang de ligger på leketeppet sammen :)

Dagen har sålangt bestått av time hos fysioterapi, og så en tur til Legen. Over en tid n å så har jeg sliti med at høyre armen min, den dovner bort, og blir helt nummen, i tillegg til at jeg får endel smerter i tre av fingrene mine. Ikke noe moro, ikke fikk jeg vite noe særlig mer idag egentlig, annet enn at de mistenker sterkt at det er Carpal Tunell Syndrom, som jeg slet med når jeg gikk gravid, og at veien videre nå blir en såkallt Nevrografi, og deretter evt operasjon. Blir spennende å se hvor fort dette går. Ubehagelig er det iallefall, for jeg har jo liten lyst til å bære Oliver på den høyre armen når jeg plutselig helt uten forvarsel kan miste følelsen i den...

Ellers så får jeg vel nå følge opp frk Emilie med skolen og Lekser...

Fælt å si det men det skal nesten bli litt godt når ungene legger seg til kvelden, for da kan mor kose seg med scrapping igjen :) Jeg har jo brodering og hekle og strikke forbud av fysioen min frem til dette med armen min har blitt bedre... Og hva skal jeg liksom gjøre da? jeg er jo notorisk mark når det kommer til å MÅtte gjøre noe... hehe

Den siste tiden har jeg brukt mye tid på å lage kort.  viser noen av disse her


Dette skuffe kortet laget jeg på kurs, ved Kreativ Hobby i Larvik (http://www.kreativhobby.no/)  Ble ganske så fornøyd med dette... :)

Kort til ei venninne som har fått en Prins Nylig... :)

Dette kortet skal fettern til Henning få, da de nylig fikk ei flott Prinsesse. :)

Jeg har ennå ett kort på lur, men vil ikke legge ut bilde av det helt ennå, for det er til søstern, og prinsessa hennes er ikke født ennå, så derfor må man heller vente på noe Godt :) Jeg er iallefall mega fornøyd med kortet til søstern.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar