tirsdag 23. november 2010

Jordbærveien 10 tar form... :)

Vi bygger hus!!!   Og jeg har jo noen bilder av hvordan Huset vårt kommer til å se ut :)

Dette er da Hus typen Sørli fra Block Watne. :)
¨Så om noen få måneder eier vi ett lignende hus!!!


For øyeblikket så kan jeg ikke finne bildene vi tok av tomta før vi sprengte og gravde ut, men jeg har noen (ytterst få)  av hvordan det så ut når vi hadde gravd ut iallefall 

Vel dette bildet viser endel av tomta, vi har litt mer ut til venstre i bildet også, i den grå firkanten så skal huset  vårt stå... Fjellet bak huset blir litt høyt, men vi eier faktisk litt av  det som ikke er sprengt bort også...
 Emilie inspiserer, og ser hvor vi skal bo
 Reisverket har begynt, og vi kan få ett lite inntrykk av hvor stort huset vårt blir.
Dette blir kjøkkenet og spisestua mi!!!

Siden jeg sist hadde med kameraet opp til Kodal, så har det skjedd mer, vi har nå to etasjer, og taksperrer, samt plater rundt reisverket i 1 etg iallefall. Forhåpentligvis så har det skjedd litt siden lørdag også... :)  Skal forsøke å ha med kameraet neste gang vi reiser opp. Lurte faktisk på å stikke opp til snekkerne der med kakao og hjemmelagede kjeks en dag, bare for å øke inspirasjonen til å gjøre huset mitt fortere ferdig liksom ??

Skal se om jeg ikke kan få gubben til å scanne inn kjøkkenløsningen min også, er meget fornøyd med den nemlig, og planløsningen til huset vårt er heller ikke helt A4, så skal se om jeg ikke finner den :)

Enn så lenge så er iallefall Jordbærveien 10 i produksjon :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar