tirsdag 30. november 2010

Det er JUL...!

Herlig!!! Etter at jeg fikk barn (som nå jo er 8 år siden allerede) så har jeg hatt en helt fantastisk julestemning hvert år... Før Emilie ble født husker jeg at jeg syntes jul, det var slitsomt, og fint lite moro. Skal nok nevnes at jeg fikk litt mer enn nok, jeg jobbet på hotell her i byen, og jobbet hver eneste helg, til langt på natt. Fulle folk og MYE feit julemat. Det blir man lei etterhvert.

Men når det kommer til jul, og barnslig jul... så bare ELSKER jeg den!!!

Ikveld har prosjektet vært å få ferdig pakkekalenderne. Oliver sin ble jo montert her i helga så han får noen få pakker på sin også i år, neste år regner jeg med han vil ha fler.... :) I år har han jo ingen glede av den slik Emilie har... :) Så på bildene kommer dere til å se at det her er en grådig forskjellsbehandling jeg gjør av barna i år... :) 

Nytt av året er at Mor også har fått pakker på sin kalender :) ( som mamma sier hun broderte til meg til jula 84, så den jubilerer med 26 juler i år... )  Rett og slett er dette en Kalender fra http://www.kreativhobby.no/ i larvik. Det jeg vet er at den er fyllt av umonterte stempler, men jeg aner jo ikke hvilke stempler... SÅ dette er SPENNENDE:.. og jeg gleder meg nå til både pakker hver dag, og ikke minst JUL i Blåfjell på barnetv hver kveld... ÅÅÅh,,,, jeg gleder meg sånn til jul... :)


Miiin sin kalender....

Barna sine... :)


Nå er det på tide å finne sengen. Om tiden strekker til så skal jeg få oppdatert litt med nye husbilder i morra, har jo hauger med andre ting å skrive og... Men merkelig nok så strekker skjeldent 24 timer i ett døgn til???
Jeg bare skjønner ikke hvorfor det er sånn?

1 kommentar: