mandag 22. november 2010

Ja, så var jeg i gang igjen :)

Har tenkt på dette i mange uker nå, at nå er det på tide å starte med blogging igjen.
Tidligere har jeg hatt blogg ett annet sted, men det er votter og vinter siden noe ble skrevet der, og på en måte føler jeg at det var i ett litt annet liv. Så da starter vi på ny og frisk.

Om meg: Jeg er ei jente på 27 år, bor sammen med min samboer Henning, og mine to barn Emilie på 8 og lille Oliver på 6 mnd.  For tiden så holder vi hus i ett rekkehus i Sandefjord, men om noen små måneder, så står drømmehuset vårt ferdig (håper jeg)  i nettopp Jordbærveien 10 . Kodal blir altså stedet hvor vi bygger og skal bo. Emilie er om mulig ennå mer utålmodig enn mor, og skulle gjerne flytet i morra den dag. Lite hjelper det at jeg forklarer at det tar tid å bygge hus, og at det ville blitt fryktelig kaldt å flytte dit nå, for huset har jo ikke engang tak ennå :) (men takstoler har vi da :) )

For tiden er jeg jo hjemmeværende mor i foreldrepermisjon. Men når jeg ikke er det, så er jeg Sykepleier og jobber ved Sykehuset i Vestfold, avdeling 7B Nyre - Hematologi  En kjempe spennende jobb, med både opp og nedturer.

På fritiden så trives jeg godt med å synge, og Synger i ett Ensemble kalt Ensemble Di Nouvo, som blir drevet av Vestas sangskole ( se http://www.sandefjordjentekor.no/ ) I all hovedsak ble vi startet av en gruppe med jenter som alle har vår sang erfaring fra gamle Sandefjord Jentekor. Hvor jeg startet å synge i 1992, altså er dette en hobby jeg har hatt lenge.

Ellers så er jeg nokså kreativ av meg, og Scrapping er en stor hobby blitt. Regner med det kommer endel innlegg her om hva jeg har laget. For det er nokså produktivt her til tider. Andre hobbyer innebærer brodering, strikking, hekling har blitt en ny favoritt siste året, og kakebaking er også moro :) (for å ikke snakke om godt. :) )

Så det var litt om meg, Denne bloggen blir forhåpentligvis ett fint sted å få utløp for diverse, samt å følge veien vår til drømme huset og den nye hverdagen :)

Så blir det spennende da, å se hvor mange som kommer til å følge med livet til en helt ordinær To barns mor :)


Mine to søte små, i dåpen til lillegutt den 19.09

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar