onsdag 24. november 2010

Lillelørdag?

Vel når jeg var yngre så var det ett begrep, men jeg er nå ikke helt sikker på om det stemmer helt  i forhold til hverdagen vår nå iallefall

Dagen startet med at jeg fikk sove leeenge... Luxus... og jeg er så heldig at det faktisk skjer en gang i blandt :)

Så når jeg sto opp, så dro vi en tur til Kodal for å se på huset vårt, og joda, det går nå fremover iallefall. Vi skal tilbake på fredag eller lørdag, og da skal jeg ta bilder også... :) Er stor forskjell fra bildene av det lille reisverket jeg la ut i går iallefall :)

Etter det har i grunn dagen vært tilbrakt hjemme, Emilie var litt tufs til morran idag, hun hosta helt forfærdelig. Så da tenkte jeg at det var ok om hun var hjemme idag, for å se hvordan det ble videre. Utover dagen så ble hu mye bedre, så da blir det skole i morra, men svømmingen tror jeg nok hu får vente med ei uke til desverre. (og neste uke har hun vel strengt talt ikke svømming ) Problemet med svømmingen opplever jeg å være at ingen tar ansvar for at ungene er forsvarlig kledd når de går ut av svømmehallen igjen. Flere ganger har jenta kommet hjem med vått hår. I fjor var det faktisk så ille at hu hadde blitt pressa til å vaske håret, til tross for at vi sa klart i fra at jenta ikke skal ha vått hår, hu har badehette, og da er ikke håret i kontakt med vannet, og ergo er det heller ikke nødvendig av hygieniske årsaker! Og når hu er såpass utsatt for å bli sjuk som hu jo er, så synes jeg ikke de skal presse henne på den måten. Nå om dagen så vil jo vått hår i denne kulda faktisk føre til frossent hår? og frossent hår, fører til sjuk unge. Og etter denne prøvelsen av en dag dette har vært, så er ikke det veldig aktuellt!! :p

Litt scrapping har jeg også fått til idag, idag sto bursdags kort til svigermor på tapetet. I går kveld fikk jeg produsert ett annet bursdagskort.  Så det er relativt høy produksjon her om dagen... :) Men sånn går det når det ramler innpå med folk som både har bursdag og som får barn eller lignende... 

 Nå får mor i heimen få rydda litt før det er CSI NY, føler at kvelden bare har forsvunnet for meg her, Oliver var litt vrang å legge, og da flyr egentiden min gitt... Henning er jo ikke hjemme på noen timer ennå så...  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar