onsdag 24. november 2010

Mobilabonnement ett varp!!

Okei først og fremst, nei jeg får faktisk ikke betalt for å skrive dette  :)

Men for litt over en mnds tid siden byttet jeg mobilabonnement, til Chess sjakk matt!
Før dette var jeg også Chess kunde, men da med ett annet abonnement.

Nå etter en mnd med dette abonnementet må jeg si at jeg faktisk er VELDIG fornøyd!!! frem til nå denne mnd så har jeg bare brukt 41 kr på mobilen min,!! og 40 av disse er faktisk fra jeg ringte opplysningen da jeg måtte finne telefon nr til en tannlege med åpning til akutt time til gubben. :)  Så faktisk har jeg da ikke betalt noe for å bruke telefonen på alt jeg vanligvis ringer / tekster og surfer Og det LIKER vi... :) 

Normalt sett så har jeg faktisk hatt relativt høye telefon regninger, jeg er en notorisk surfer, og innrømmer lett at jeg altfor ofte sjekker facebook ute blandt folk, og da renner jo KB inn på regninga da... Så som regel så har jeg hatt regninger opp mot 1000 kr. Derfor kan jeg for første gang i mitt liv si at neste måned gleder jeg meg til å få mobilregninga... For med det jeg da betaler ned på telefonen min (en Iphone som jeg er gla i) så blir regninga neste måned på svimlende 290 kr :) og det liker vi svæært godt!!  

https://www.chess.no/abonnement/landingsside/?prodid=442

Nå skal det jo sies at det bare er ut dette året at abonemanget koster 89 kr og man kan gjøre som man vil, fra 1 januar så forandrer betingelsene seg litt., Men jeg tror faktisk jeg blir med det jeg... for jeg ringer ikke mer enn 500 min i mnd altså... ikke sender jeg så mye som 500 meldinger heller (nå lenger) så jeg tror det er helt greit jeg... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar