fredag 3. desember 2010

Husbyggingen går videre.... (håper vi i kulda)

Joda, vi var jo oppe og så på doningen av ett hus vi får i forrige helg. Ny tur blir det i morra tipper jeg, dersom tiden strekker til før gubben skal på jobb å jobbe overtid... :)

Legger ut noen bilder fra forrige helg, huset vårt er fullt av snø... og veien bor ttil huset blir ikke måkt i helgene tydeligvis... så jeg fikk meg en fin vassetur bort til huset for å se...

Siden ut mot veien, på denne siden kommer stuen. Vi får sol hele ettermiddagen på fremsiden av huset.

Badet til venstre, rett frem (bak den store bjelken) er kjøkkenet mitt...

Stuen, og til venstre ser man så vidt litt av spisestuen.


Bilde tatt ved enden av veien, man kan se at jeg måtte vasse ett lite stykke. Heldigvis var snøen veldig lett.




Vi har desverre ikke fått noe spesifikt tidspunkt å forholde oss til med tanke på når vi kan være ferdige :(
Været er ikke helt på vår side, og jeg er redd det går tregt der oppe om dagen... Men det ser vi vel i morra. Pappa hadde kjørt oppom tidligere i uka, og da så han ikke noe som skjedde der oppe. Block Watne sliter visstnok med sykemeldte snekkere, og desverre er vi som kunder de som blir skadelidende av det. Men men, tålmodighet er ikke akkurat min sterkeste side, men jeg får prøve å finne noe... (kanskje de selger det på ebay?? )  haha, men  helt ærlig så har jeg nå bare ett håp om at vi er inne så jeg kan feire bursdagen til Emilie og meg der ... :) Gleder meg som en unge til å få mitt flotte kjøkken, (som forøvrig har fått bolig i garasjen her vi bor nå) og min store spisestue... For å ikke snakke om alt annet som bare blir sååå fint.
Kjølehjørne og induksjonstopp er noe jeg seriøst gleder meg til... spesiellt førstnevnte. :)

Har fremdeles ikke fått gubben til å scanne kjøkkentegninger etc, så det kommer, forhåpentligvis før vi får flyttet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar