torsdag 9. desember 2010

Rimi pakke, 6 mnd

For noe som nå begynner å bli en liten stund tilbake. (altså mer enn 2 uker siden) så fikk jeg hente banrepakken fra Rimi, til barn på 6 mnd. Og til tross for at jeg når jeg fikk 0-6 mnd pakken var ganske skuffa, var jeg tilsvarende positivt overrasket denne gangen. Oppi her var det faktisk en god del som kunne brukes. Eneste som måtte videreføres  til min søster denne gangen var en veeeldig rød smokk med ett hjerte på. Den ble i overkant jentete for meg, men siden søstern nå har fått sin vakre, fantastiske Sunniva, så er det jo ikke noe problem, til nytte kommer den uansett.

Her var det blandt annet:
Bambino Smokk, ¨
Bambino spiseskjeer.
Prøvepakker på våtservietter fra både pampers, og natusan.
pakke med engangs smekker fra Libero.
Pakke med noen få engangs tisselaken fra Huggies.
Solidox tannkrem prøve
Prøver på natusan kveldsbad og natusan baby olje.
Sunsilk shampo og balsam prøve til mammaen.
Dr greve intimvask prøve
Asan intimvask prøve 
tre Libresse tamponger.
4 Pampers Active fit bleier i str. 4.
og en Huggies Badebleie.

Så denne gangen var det mye bra.

Har også fått Libero sin 6 mnd pakke, men desverre tenkt ejeg ikke på å ta bilde av den da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar