torsdag 23. desember 2010

Posten har kommet frem til Jul... :o)

Hurra for Posten. ENDELIG har de da klart å gjøre unna noe kjappt.

På mandag måtte jeg ringe til Nfoto for å etterlyse noen bilder, som jeg desverre ikke hadde fått med i min gedigene bestilling av bilder. julekort og kalendere. Siden de brukte 4 dager å få pakken min fra Oslo til Sandefjord (!!) den gangen, hadde jeg ikke akkurat de største forventningene om at disse skulle rekke frem.

Samme gjaldt når jeg samme kvelden satt meg ned og bestillte fra http://www.papirloftet.no/
Vel vel, det som skjedde var at begge deler kom frem i dag!!! Hurra... Så snart går turen opp på Butikken for å hente pakken min. og Bildene har jeg kost meg masse med allerede.  Er så fornøyd med de bildene fra fotografen... og kan ikke vente før jeg får tid til å sette meg ned å scrappe de :) Gleder meg bare sånn :) 

I tillegg har jeg  benyttet meg av dagen til å sende ett par andre viktige Eposter... En til megleren vår, den var i grunn ikke sååå viktig, og en til Barnehagen jeg vil ha Oliver i.

Den super koselige dama i barnehagen svarte på eposten min nesten med en gang.  Og siden jeg hadde slengt inn ett lite spørsmål i fht om de tok inn barn på litt "ugunstige" tidspunkter, som i april/mai så fikk jeg også svar på det. De HAR plass til Oliver til den tiden. Og de så gjerne at han faktisk begynte da, slik at han var godt innkjørt i bhg før hovedopptaket i august. :o)
Vel, det var jo egentlig ikke slik vi hadde tenkt det... For Ollis skulle IKKE i bhg før August var min mening... men når alt kommer til alt, så trengte hverken Henning eller jeg veldig betenkningstid når vi kan få plassen i denne bhg fra litt tidligere. For det første så får vi da faktisk plass i den barnehagen, som  vi ønsket. En friluftsbarnehage med fantastiske fasiliteter.
Flere argumenter er at : jeg slipper å tenke på å søke ny jobb, barnehagen har åpent fra 6.00, noe som gjør at både Henning og jeg klarer å levere han før jobb. 
Barnehagen har egen kokk, og barna får servert middag med grønsaker hver dag, så dersom mor kommer hjem fra jobb og er sliten, så trenger jeg faktisk ikke ha altfor dårlig samvittighet overfor kostholdet til gutten, han har jo da allerede fått ett varmt måltid minst. :) (skulle ønske det var slik for storesøstern også... :( )
Jeg er bare så utrolig fornøyd akkurat nå, til tross for at jeg jo egentlig syntes det var for tidlig for han. Men han blir jo da 1 år den måneden. Sikkert morsomt for han å "feire" bursdag i barnehagen allerede under en mnd etter han starter :p 
Han får fri hver fredag frem til Over sommern da iallefall, for enn så lenge så er turnusen min slik at jeg har fri de dagene.



tror dette blir veldig bra jeg :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar