torsdag 9. desember 2010

Fotograf Bilder. :) fra 3 desember

Forrige Fredag, var vi en tur ute på Lahelle og besøkte ei koselig jente som heter Linda. Hun driver med fotografering på siden av sin vanlige jobb, og bildene hu tok av mine kjære små viser helt tydelig hvorfor

Hun har sin egen blogg også, så jeg anbefaler en tur innom der også...! http://www.lindagabrielli.blogspot.com/ 

I går var vi borte å hentet resultatene. Og jeg er bare så utrolig overlykkelig fornøyd.

Siden hun ikke har eget fremkallingsstudio, så får man bildene på cd, og kan fremkalle de selv. Så jeg syntes absolutt at her får man mye for pengene!!!

Oliver og Emilie var to stk eksemplariske barn under fotograferingen også. Hvem i all verdne hadde trodd at jeg skulle få to sånne??? (hvertfall ikke meg) Oliver syntes det var kjempe gøy, og stor gliste hver eneste gang lyset blinket. Noe jeg jo får igjen for med flotte smilebilder. Emilie er jo stor, så hu er ikke like vanskelig å dirigere, men hu var en eksemplarisk storesøster, og gjorde det hu kunne for at vi skulle få flotte bilder.  Jeg er så stolt av de to fotomodellene  mine :D


Her følger bildene , det beste av alt er at jeg har mange fler, men det tar bare så utrolig lang tid å laste de opp :)
foto: Linda Gabrielli

foto: Linda Gabrielli

foto: Linda Gabrielli
Jeg bare elsker dette bildet,han ser så rampete ut :) En liten julealv...

foto: Linda Gabrielli

foto: Linda Gabrielli

foto: Linda Gabrielli
Søskenkjærlighet...

foto: Linda Gabrielli
Emilie. Søta mi...

foto: Linda Gabrielli
Dette bildet bare lyser julekort... :) og det ble det også


foto: Linda Gabrielli
Oliver har ett sånt merkelig morsomt uttrykk akkurat her, som om han lurer på hva i alle dager emilie driver å kysser på han for???


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar